2012. május 12., szombat

a fél pár zoknik bosszúja

Csütörtök este köszöntött minket anyukákat a Fiam osztálya. Kedves gesztusként a végén egyesével, egy-egy szál rózsával a kezükben lépkedtek Anyukáik elé miközben az illető szülőnek/ről szóló néhány szó harsogott a magnóból...

"Az én anyukám állandóan selejtezne, mindig pakolna és takarítana. Ezen kívűl imádja a fagyit, nem tudja abbahagyni az evését, csak ha elveszik előle."

A hangfelvétel hét elején készült, és tul.képpen nagyon jól összefoglalja az előző hétvégénket. S mivel másodikként hangzott el, meg is törte a kicsit pityergős hangulatot :))


3 megjegyzés:

Álomjáró-Bozsomati írta...

Ez annyira.....édes! :)))))))))))

csaknoris írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
csaknoris írta...

Én véletlenül hallottam meg a gyermekeim tervét, és hogy a balesetet megelőzzem,előkészítettem a reggeliző tálcát. " Holnap sokáig kellene aludnod!" kérték később. Kenyeret elfelejtettem szeletelni- mindig darabolt van itthon, így másnap hideg nudlit ettem, porcukorral, amit a mama előző nap véletlenül vaníliáscukor helyett sütőporral ízesített. A szemem és a lelkem mosolygott, a szám csak próbálkozott.:)